05 April, 2009

Astro Ceria at Equestrian Park Bukit Kiara

Syahirah & Syabil (anak Chik@Haznila HazsDelight) / Wardina & Waheeda

(maaf date tak adjust!!)
anak punya pasal..
lepas subuh hari ahad lepas , terus keluar rumah.
parking dah berbaris sepnjang jalan tepi highway tuh.
jauh giler kaki nak menapak, dengan keta lain laju giler babas ,terhoyong hayang aku anak beranak kena libas ngan angin pagi ahad tuh
jam 7am......Ya Allah .......ramai giler manusia!! Meriah meriah mcam dah 2pm!!
manusia dah beribu ribu. Semua dengan mak bapak dgn anak anak dan bibik masing masing.
memang letih giler.

bagi aku yg mmg dah lemah zahir dan batin ni , dah rasa nak pitam.
paling teruk aku dahaga keterlaluan.(padan muker sebab tak injek insulin!!)
paling teruk aku asyik nak g buang air kecik.
paling bestttttttt........Bibik bentang 2 tikar, berkelah bagai kat tepi padang sambil tengok kuda sombong rega rm 30-100 ribu kot!!

sukan yg paling ntah pah apa!! (im corry) man belon yg komplen!!
he he he

tapi aku dapat jumpa org org besar Astro Oasis.
dapat banyak doorgift Oasis.
dapat jemputan dinner re union pemenang jemputan umrah.(kompom laa utk Anas ngan Mak je)

balik sukan ....aku letih SEMINGGU!

8 comments:

Zareda Norman said...

ohh sungguh tak sanggup bersesak sesak gitu... tapi demi ketrana anak.. relakan ajelah ek vimmy.. hehhehe

zino said...

kalau dengan orang ramai bersesak2 memang zino lomah sikit hehe

© Opah De said...

Alahaiii... untungnya jadi anak Vy, dapat ibu yang penyayang gitu. Kalau OD, memang tak sanggup ler nak bersesak.

AZANI said...

Vy, seronok dan letih , itu perkara wajib yang perli rasa dalam karnival sebegini.Dulu, Karnivel Jom Heboh di Danga,JB, pun jenuh mencari anak yang tersasar.Jumpa kat mana, kat pentas,tengah orang nyanyi, mujur jugak dia tak naik sama.Kah kah kah

Mr Fariz said...

erk.. tekejot teman nengok tarikh tuh.. ingtkn ketinggalan zaman.. nsib bek ad quote tarikh x adjust.. haha..

patot la kat tangan sorang2 ad tag.. security perpos rpnye.. bagus2 xda la anak2 yg kena culik time mak bapak tgh beronok-ronok...

pB said...

Semalam , hari tido pB.

Tak kemana mana lepak kat umah jer.

Jenuh dok tukar siaran tibi. Masani lar , tibi pun tak dak cerita besttt ...

Kujie said...

thn lepas bawa anak2 ke prgrame astro ceria kat stadium..run for fun kot...mmg ramai giler manusia...budak2 ni skrg dah pandai2 register online....bila sampai harinya...kita kena lah bawa...tak sanggup nak kecewakan dia org

Lily.Lulu said...

alaaa .. tak ingat pun pasal ni
kalau ingat konpem saya dah bawak anak2 buah saya pergi

some more minggu lepas kebizian
hehehehe ~

comeynya sponge bob !!
:D