04 April, 2009

Waheeda Salsabilla Qistina


Acara menyedut gas di Hosp.Ampang KL.
Bila lasak sangat, inilah akibatnya. Dok sedut gas lepas tuh kena rehat kat spital 5-6 jam sampai aku plak yg nak pitam.
Takder kerusi extra utk makbapak yg temankan anak sedut gas.
Letih kaki aku weh!
Sib baik aku plak yg tak terbaring kat katil bilik emergency tuh!!
Lenkali aku nak bwk tikar , bersila tepi anak aku!
hahahaha!!

11 comments:

zareda said...

Ni kes macam Ika ler ni.. kalau datang semputnye.. berusung subuh subuh kami ke PUSRAWI..

Get well soon yer sayang.. cakap kat mama jangan melepak sampai tgh malam lagi... angin malam tu sejuk.. hehheheh

AZANI said...

hmm, samala kita, anak saya pun rajin pi klinik untuk sedut nebulizer, tapi biasanya satu kali rawatan dah boleh balik, melasak juga.

Neeza Shahril said...

sedih tengok anak-anak kalau kena buat nebulizer ni.. diorang tak suka. Anak-anak neeza yang besar tu pernah kena tapi Alhamdulillah, takde lagi..
Shahmey baru ni sebab batuk.. nak buang kahak..


pssttt... vimmy, bawak aje comforter and bantal.. tidur terus kehkehkehhh...

Shifu67 said...

alaaaa cian nyeee

Chekgu BaniHassim said...

demi anak tercinta...rela ku berdiri dek kerana takdak kerusi....hehe

kak ja said...

Kja dulu masa kecik pun ngidap asthma gak.. Tp alhamdulillah bila 'dah tak kecik' lagi ni, dah ok dah, kecuali kalau kja kena flu n batuk2..

MULAN said...

kesian nya.. moga2 bertambah sihat semuanya..

Mr Fariz said...

cepat2 sembuh.. nnti uncle n autie farah blikan menan... hahah.. tp kn mintak daddy n mummy duet dlu.. teman tlg blikan je.. hahaha

zino said...

namapak nya serupa dengan hazwan.. kalau kami selalu ke pusrawi.. kat sana ada kerusi utk mak bapak duduk nak tidur pun boleh hehe..

Lily.Lulu said...

alaa siannya si kecik
teringat dulu masa najeeha kecik, sakit macam ni
tapi sekarang dah tak de
so far Alhamdulillah
:)

cepat sembuh ye sayang !

-Misztake- said...

kesiannya..