09 April, 2011

kuih gandus @ pasar keramat

kuih ni mmg selalu aku beli
dah selalu gak g pasar keramat kan
bkn senang nak dapat parking ..tapi sebab aku suker makan makan kat pasar keramat
sabar separuh dari iman

kuih ni mmg femes dah satu malaysia
pastuh plak sekali beli mesti sensorang beli dalam rm10.00

inti dia inti nenas
dibuat dengan perasaan penuh kasih sayang oleh pakcik n makcik ni
manual ok
dalam tahap kepanasan yg amat panas terik

sedap bagi yg suka KELAPA n NENAS n TEPUNG
x sedap bagi bebudak
mmg dorang tak suker laaaa

but i LIKE !!








4 comments:

hani@debumelukut said...

tempat akak tak der kuih ni..nanti ke pasar keramat nak try lah.

Kak Nora said...

Kuih ini famous juga di Muar. Kami namakan dia Apam Jepun.Tak tau kenapa. Cg suka yang berinti kacang merah.

zino said...

macam tak pernah makan je hehe

Liza @ Adzriel AB said...

gerai pakcik ni ada masuk dlm majalah 3 bulan lepas tau.